Klachten

Indien u ontevreden bent over een product dat of een dienst die wij u geleverd hebben dan zijn er een aantal stappen die u kan ondernemen. Allereerst kunt u contact met ons opnemen, deze eerste stap heeft ook onze voorkeur zodat we kunnen kijken of we er samen uit kunnen komen. Contact met ons opnemen kan via het onderstaande formulier of middels een e-mail naar [email protected].

Mocht u, nadat u contact met ons opgenomen heeft, nog niet tevreden zijn dan kunt u uw klacht voorleggen bij de klachtencommissie van brancheorganisatie Orthobanda aan de pagina kunt u de benodigde formulieren downloaden. Op dat formulier staan tevens de adresgegevens vermeldt.

Als blijkt dat de klacht ook niet opgelost kan worden met tussenkomst van de klachtencommissie dan kunt u de klacht voorleggen bij de SEMH. Dat betekent dat de klacht een geschil wordt, de geschillencommissie van de SEMH zal dan een uitspraak doen over dat geschil.

Klachtenfolder
Klachtenformulier


Contactformulier